POMOC
Infolinia: +48 733 182 182


Strona Główna  /  Katalogi reklamowe

KATALOGI REKLAMOWE

 

Reklama stanowi ważny element strategii marketingowej każdej firmy. Może być realizowana na wiele sposobów – od krótkich filmów, przez grafiki publikowane w mediach społecznościowych po projekty, które przeniesione na papier służą prezentacji asortymentu przedsiębiorstwa klientom lub kontrahentom.

Drukarnia CYFROWO.COM.PL wykona dla Państwa firmy katalog reklamowy, pozwalający wyróżnić się na tle konkurencji i zainteresować ofertą odbiorców. Wszystko dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologicznie maszyn, a także wiedzy i doświadczenia naszych pracowników, którzy zajmują się realizacją tego rodzaju zleceń.

Tworzymy materiały reklamowe dla firm z różnych branż. Wiele zrealizowanych projektów pozwala nam na ocenę, jaki papier czy uszlachetnienia będą odpowiednie do konkretnych wydruków. Podejmujemy się realizacji nawet nietypowych katalogów. Wszystko po to, aby spełnić Państwa oczekiwania i pomóc w promocji konkretnej marki wśród klientów oraz kontrahentów. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz kontaktu z doradcą!

 

Wybierz rodzaj oprawy

Sam skomponuj dokładnie taki produkt, jaki potrzebujesz. Zacznij od wyboru oprawy. Zostaniesz przeniesiony do kalkulatora, gdzie będziesz mógł samodzielnie wykonać wycenę.

 

Dlaczego warto zainwestować w katalogi reklamowe od CYFROWO.COM.PL?

Katalogi reklamowe to doskonały sposób na promocję firmy. Nierzadko są zaprojektowane w taki sposób, aby trafić dla klienta biznesowego. Podczas spotkań z kontrahentami można dzięki nim w prosty i profesjonalny sposób zapoznać ich z oferowanym asortymentem czy usługami. Co więcej, pozostawiony odbiorcy pozwoli nawet po pewnym czasie od prowadzonych rozmów przypomnieć najważniejsze informacje dotyczące określonej marki.

Warto też podkreślić, że katalogi reklamowe sprawdzą się doskonale w przypadku przedsiębiorstw chcących dotrzeć do klientów indywidualnych, którzy po spotkaniu ze specjalistą chcą ponownie w zaciszu domowym przeanalizować konkretną ofertę. Należy pamiętać, że nie tylko duże przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać opisywane katalogi. Druk cyfrowy, oferowany przez CYFROWO.COM.PL to propozycja skierowana również do niewielkich marek, którym zależy na wykonaniu do 2000 sztuk katalogów w korzystnej cenie.

W czasie, gdy wiele drukarni kieruje swoją ofertę wyłącznie do dużych firm, my wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom również tych mniejszych, którym często w takim samym stopniu zależy na skutecznej reklamie. Warto także zauważyć, że broszury dostępne w tej kategorii świetnie sprawdzą się w roli menu w ekskluzywnej restauracji czy katalogu dotyczącego określonego regionu bądź miasta.

 

Jaki papier wybrać do katalogu reklamowego?

Każdy katalog reklamowy powstaje zgodnie z wytycznymi klienta. Dajemy Państwu możliwość personalizacji zamówień, dzięki czemu są one w pełni dostosowane do oczekiwań oraz możliwości finansowych danego przedsiębiorstwa. Dostępne rodzaje papieru wykorzystywane do tworzenia katalogów reklamowych to:

  • papier kredowy błysk,
  • papier kredowy mat,
  • papier offsetowy.

Pierwsze dwa rodzaje są pokryte specjalną powłoką, która sprawia, że są one gładkie i przyjemne w dotyku. Papier kredowy błysk dodatkowo zachwyca delikatnym połyskiem, co sprawia, że katalog reklamowy składający się z tego rodzaju kartek zyskuje niepowtarzalny charakter. Z kolei wariant offsetowy to opcja ekonomiczna, stosowana niemal w każdym biurze. Stanowi dobry wybór dla osób, którym zależy na tym, aby połączyć estetykę z korzystną ceną.

Z jakiego papieru składa się idealny katalog reklamowy? To zależy przede wszystkim od oczekiwań właścicieli firmy. W związku z tym przed dokonaniem ostatecznego wyboru warto zapytać naszego doradcę, która z dostępnych opcja sprawdzi się najlepiej.

 

Okładka katalogu reklamowego, czyli sposób na zainteresowanie ofertą

Aby katalog reklamowy zainteresował klienta, musi mieć przykuwającą uwagę okładkę. Oczywiście istotna jest umieszczona na niej grafika, jednak równie ważny jest materiał, na który dany obraz zostanie przeniesiony, a także to, aby na kartkach odpowiednio zostały odwzorowane kolory oraz szczegóły. Okładki wykonujemy z następujących rodzajów materiału:

  • kreda błysk,
  • kreda mat.

Dodatkowo każda okładka zostaje zabezpieczona specjalną folią, dzięki której katalogi reklamowe na dłużej zachowują swój doskonały wygląd, ponieważ są bardziej odporne na zachlapanie czy uszkodzenie. W tym przypadku również dajemy możliwość dostosowania katalogu do własnych potrzeb i oferujemy:

  • folię matową – polecana jest szczególnie osobom, którym zależy na podkreśleniu prestiżu firmy oraz eleganckiego charakteru prezentowanego katalogu. Nałożona na okładkę nieco przytłumia kolory;
  • folię z połyskiem – tego rodzaju zabezpieczenie ożywia barwy znajdujące się na okładce i wydobywa ich głębię. Odbija światło, dzięki czemu katalog jeszcze bardziej przyciąga uwagę klientów.

 

Katalog szyty, spiralny czy klejony – co wybrać?

Druk katalogów reklamowych można rozpocząć po tym, gdy wybiorą Państwo, czy mają być one klejone, szyte czy spiralne. Czym różnią się od siebie poszczególne opcje?

  • Katalogi szyte – doceniane są przede wszystkim za ich korzystną cenę, a także trwałość. Tego rodzaju łączenie stron umożliwia rozłożenie danego katalogu „na płasko", co okazuje się szczególnie przydatne, jeśli jego strony w przyszłości mają być np. kserowane. Tego rodzaju rozwiązania można zobaczyć np. w klasycznych zeszytach.
  • Katalogi spiralowane – są dobrym wyborem dla osób, którym zależy na poręczności, a także łatwym kartkowaniu gotowego katalogu reklamowego. Warto w tym przypadku zwrócić uwagę na dobór spirali dopasowanej np. do barw, w jakich została utrzymana szata graficzna, co sprawi, że katalog będzie się jeszcze estetyczniej prezentować.
  • Katalogi klejone – ta opcja jest dobrym wyborem dla każdego, kto chce stworzyć katalog o dużej liczbie stron. Co więcej, tego rodzaju produkty zachwycają swoją estetyką, a przy tym są trwałe, co pozwala na ich ponowne wykorzystanie na wielu spotkaniach biznesowych.

Jak wybrać najlepszą opcję dla danego przedsiębiorstwa? Wszystko zależy od tego, jakie cechy marki powinien podkreślać określony katalog firmowy. Na ostateczny wybór zazwyczaj wpływa też budżet przeznaczony na jego wykonanie, a także liczba stron, które dokument powinien zawierać. W razie wątpliwości w naszej drukarni pomoże Państwu doświadczony specjalista.

 

Co powinno znaleźć się w katalogu reklamowym?

Wiele osób zastanawia się, jak zrobić katalog produktów, aby nie tylko zawierał istotne informacje, lecz także był atrakcyjny dla użytkowników. Przy projektowaniu katalogów reklamowych trzeba zwrócić szczególną uwagę na to, jak prezentuje się szata graficzna. Ważne są wyraźne, kolorowe zdjęcia. Istotne są również hasła i nagłówki – dopiero, jeśli one przypadną do gustu potencjalnemu klientowi, zwróci uwagę na pozostałą treść.

Warto pamiętać, aby wszystkie teksty były zrozumiałe dla odbiorców. Dobry katalog reklamowy jest przejrzysty i zawiera wszystkie najważniejsze informacje. Jeśli klient będzie chciał dowiedzieć się więcej, prawdopodobnie poszuka dodatkowych treści na oficjalnej stronie internetowej marki lub zada pytanie przedstawicielowi firmy. Trzeba pamiętać, że projekt katalogu reklamowego powinien odpowiadać identyfikacji wizualnej marki. Dobrze zadbać o to, aby znalazło się w nim logo firmy, a także główne hasło reklamowe.

Katalog produktów powinien zawierać wszystkie modele, które mogą zainteresować potencjalnego kontrahenta lub klienta indywidualnego. Podobnie jest w przypadku firmy, która chce zrobić tego rodzaju katalog z przedstawieniem świadczonych usług. Jeśli jest w nim dużo towarów czy usług, warto wszystko podzielić na kategorie, co ułatwi użytkownikom poruszanie się po katalogu. Oprócz tego dobrze zawrzeć w nim krótką historię firmy, a także dane kontaktowe, które będą niezbędne do złożenia zamówienia.

 

Jak zrobić katalog reklamowy, aby był interesujący dla klientów?

Drukowanie katalogów reklamowych warto rozpocząć po upewnieniu się, że wcześniej został wykonany dobry projekt, który zainteresuje potencjalnego klienta. Jak ocenić, co faktycznie będzie godny uwagi? Przede wszystkim dobrą praktyką jest określenie odbiorcy, do którego ma być kierowany dany katalog. Czy to właściciel dużej firmy? A może jakaś placówka? Klient indywidualny? Od tego w dużej mierze zależy, jak powinien wyglądać określony katalog. Druk musi zawierać informacje, które będą przydatne dla danej osoby – innych danych będzie potrzebować osoba wyposażająca swoją firmę, innych – klient szukający sprzętu do domu.

Warto zwrócić uwagę na to, aby główne hasła były intrygujące i wpadające w ucho, a grafiki wykonane w wysokiej rozdzielczości z troską o szczegóły. Należy również pamiętać, że wiele informacji można przedstawić w formie graficznej, co dla wielu osób będzie bardziej interesujące niż np. samodzielna analiza danych liczbowych. Tak jak zostało wspomniane, gotowe katalogi powinny być estetyczne i przejrzyste. W związku z tym warto zlecić ich druk sprawdzonej drukarni takiej jak CYFROWO.COM.PL, która zadba o doskonały wygląd każdej strony tak, aby klient nie mógł przejść obojętnie obok Państwa oferty.

 

Katalog reklamowy dostosowany do potrzeb Państwa firmy

Drukarnia katalogów reklamowych CYFROWO.COM.PL oferuje produkty dostosowane do potrzeb konkretnych branż. Umożliwiamy pełną personalizację zamawianych katalogów reklamowych. Wśród dostępnych opcji są:

  • format – A4, A5, A6 – niezależnie od tego, jak duży ma być oczekiwany katalog, mamy maszyny, które pozwolą stworzyć go zgodnie z oczekiwaniami;
  • papier – tak jak zostało wcześniej wspomniane, mogą Państwo wybierać spośród dostępnych rodzajów papieru zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego, tak aby gotowe katalogi mogły spełniać stawiane przed nimi wymagania odnośnie do trwałości oraz estetyki wykonania;
  • orientacja – przygotowujemy zarówno produkty o orientacji poziomej, jak i pionowej;
  • kolory – oferujemy druk katalogów w kolorze oraz warianty czarno-białe;
  • liczba stron – drukowanie katalogów reklamowych w CYFROWO.COM.PL jest możliwe niezależnie od tego, jak wiele stron mają one zawierać.

Nasza drukarnia zapewnia doradztwo dotyczące tego, jakie dodatkowe uszlachetnienia warto wykorzystać czy jak stworzyć katalog produktów dla konkretnej branży, o co zadbać w pierwszej kolejności i w jaki sposób zachęcająco przedstawić, co jest w danej ofercie. Zapraszamy do kontaktu!

 

Ile kosztuje wydruk katalogów reklamowych?

Trudno jednoznacznie wskazać, ile kosztuje drukowanie katalogów. Cena zależy od kilku czynników, w tym od wybranych materiałów oraz liczby stron, jaką mają zawierać katalogi. Druk kolorowy będzie również droższy od opcji czarno-białej. Oprócz tego koszty zależą od wybranego trybu realizacji zamówienia. Oferujemy:

  • tryb ekonomiczny – tym przypadku wykonanie zamówienia może zająć do 10 dni roboczych;
  • tryb standardowy – realizacja zamówienia zajmuje maksymalnie 6 dni roboczych;
  • tryb ekspresowy – zapewniamy realizację zamówienia w ciągu tylko 3 dni roboczych. Warto przy tym podkreślić, że wiele zleceń jest gotowych do odbioru jeszcze tego samego dnia.

Dokładną cenę możemy określić po poznaniu szczegółów zamówienia. Chcąc określić koszty druku można, skorzystać z dostępnych na stronie kalkulatorów. Naszym celem jest dostarczanie jak najlepszych katalogów, które mogą skutecznie pomóc w promocji firmy. Swoje usługi oferujemy w korzystnej cenie tak, aby biznesy niezależnie od wielkości mogły decydować się na tego rodzaju formę reklamy.

 

Druk katalogów reklamowych w CYFROWO.COM.PL – dlaczego warto?

Drukarnia CYFROWO.COM.PL, działająca na rynku od 2005 roku, oferuje katalogi reklamowe tworzone ze szczególną troską o wysokiej jakości druk. Katalogi tworzone przez naszych specjalistów trafiają do przedsiębiorstw nie tylko w Polsce, lecz także w innych krajach Unii Europejskiej, co stanowi potwierdzenie ich trwałości oraz dokładności wykonania.

Dlaczego nasza drukarnia? Katalogi reklamowe dostępne w ofercie mogą być całkowicie dostosowane do potrzeb klientów. Wszystko dzięki wykorzystaniu nowoczesnego parku maszynowego, który umożliwia nam realizację nawet najbardziej skomplikowanych zleceń w krótkim czasie i korzystnej cenie. Jako jedna z niewielu drukarni nasze usługi kierujemy do osób prowadzących mniejsze firmy, którym zależy na niskonakładowym druku. Co więcej, zatrudniamy wyłącznie specjalistów i pasjonatów.